Konuk Defteri
Ad Soyad :
Şehir :
Mesaj :

samsun - serkan 30.05.2018
hocam been kelimesinin aynı zamanda bulunmak anlamı mı var?
Yes
MALATYA - TOLGA 30.05.2018
Allah razı olsun gakko 10 numarasın
İstanbul - meltem celik 28.05.2018
Şaşkınım.. 37 yaşındayım.. Bu yaşıma kadar ingilizceyi öğrenmek için birçok girişimim oldu. hatta yıllık izinlerimi biriktirip 2 ay londraya gittim..ama yeterince konsantre olmadığım ve sanırım bu işi yeterince kafaya takmadığım için istediğim gibi beceremedim. 15 yıldır iş hayatının içerisindeyim. 15yıl aralıksız çalıştım. Satınalma yöneticisiyim. 2003 yılında üni.den mezun oldum ve 15yıl sonra yüksek lisans yaptım:) 1aydır çalışmıyorum ve hazır fırsatını bulmuşken ing.konusunu kafaya taktım.. bu sefer gayet konsantreyim.. az önce ... kursuna gittim bilgi aldım. hafta da 1er saatten 3 gün ders konulmuş, her seviye ortalama 2 ay, toplamda 10 ay yani 120saat için 5500tl indirimli fiyat teklifi verdiler. haftada 3 saat çok saçma.... online data veriyorlar öncesinde çalışılacak.. bir sürü bana tuhaf gelen şey.. eve döndüğümde dijital hayatın nimetlerinden faydalanmaya karar verdim. ama doğru programı bulmalıydım. disiplinliyimdir, doğru program ile istediğim seviye olmasa da belirgin bir iyileşme sağlayabileceğimi düşündüm. isminize rastladım, ilk videonuzu izledim (alfabe) ve oldukça başarılı buldum. ama asıl önemlisi evet şaşkınım.. neden mi; bi kere bu işi farklı bir açısı ile yaptığınız o kadar net ki. tüccarlıktan uzak.. ha bu işin tüccarlığını demesek de ticaretini yapmak ayıp mı? asla değil.. önemli olanın gelişim olduğunu ve bunu bir sosyal sorumlulukla yaptığınız o kadar net ki sitenizde felsefe müzik şiir gibi bölümlerin olması ve amacınızın insana ve topluma katkı olduğunu görmek o kadar kolay ki.. son derece mutlu oldum, sizin gibi insanların ülkemizde var olduğunu bilmek gerçekten umut verici. her şey gönlünüzce olsun. katkılarınız için şimdiden teşekkürler;
izmir - sinan 28.05.2018
Hocam What to, Where to ve Wherever, Whenever konularını anlattığınız bi video var mı?
Henüz yok maalesef
MUĞLA - Tuna Han Tamer 22.05.2018
Hocam çok teşekkür ederim bütün bu emeğiniz için sayenizde ingilizceye olan ilgimde sahip olduğum bilgide arttı
Manisa - Yaşar Sinan 16.05.2018
Hocam kitap tavsiyesi olarak ne tür kitaplar tavsiye edersiniz?Ben tarihi kitapları daha çok seviyorum ama sonuçta sürekli aynı terimleri de öğrenmek istemiyorum.Daha çok ingilizce diyalogların geçtiği,günlük yaşamı anlatan vs.. gibi kitaplar mı olmalı?
Özellikle önerdiğim bir kitap yok. Çünkü herkesin sevdiği tarz farklıdır. Ancak size önerim mümkün olduğunca farklı tür kitaplar okuyun.
denizli - sena 13.05.2018
Hocam izlenen ilk altyazısız İngilizce dublajlı filmde hiçbir anlamamak normal mi? :)
normal
Gaziantep - Gökhan Ateş 07.05.2018
Hocam emeğiniz için size ne kadar teşekkür etsem az, Allah razı olsun. Her şeyi kafamda oturttum, yalnız wh ile sorulan soruların edilgen ve ettirgen halleriyle ilgili oturtamadım. Bunlarla ilgili de bi video yaparsanız çok sevinirim. Siz anlatınca tam yerine oturuyor.
İstanbul - okan 01.05.2018
Hocam essay örneği yaparsanız çok güzel olur şöyle tahtanın karşısına geçip, hem sizi de özledik :)
Yaptım zaten ama içime tam sinmedigi için yayımlamadım.
samsun - mehmet 20.04.2018
Hocam size bir soru sormak istiyorum, cevaplarsanız sevinirim. Bi yerde "Have a nice day" yazısını gördüm. Burada havein görevi ne, cümleye nasıl bi anlam katıyor?
dilemek anlamına gelir. Bu ve buna benzer deyimlerin anlamını google translate veya tureng sözlükten de bulabilirsiniz.
İzmir - Mine 16.04.2018
Hocam edilgen yapının modal hali, ing ekinin kullanım alanları gibi that ve so nun kullanım alanları, 5n1k sorularının edilgen yapı ve ettirgen yapıdaki halleri de olursa tam teçhizat bi site olur :)
ankara - şeyma 15.04.2018
iyi akşamlar hocam. bugün sizin videolarınızla çalışmaya başladım. yaptığınız iş, verdiğiniz emek öyle kıymetli ki.. üstelik emeğinizin karşılığını istemeden bu işi yapmanız takdire şayan. bir yıl sonra buraya tekrar dönüp size ingilizce teşekkür yazısı yazmayı hedefliyorum.
samsun - İrem saygın 12.04.2018
Hocam soru çözümleriyle ilgili bi kitap tavsiyesi verebilir misiniz? Parantez içinde bazı kelimeler veriyorlar, olay ne anlamıyorum. Halbuki seviyem oldukça iyi.
Kitap tavsiyem maslesef yok.
İzmir - Nedim cezve 11.04.2018
Hocam yaklaşık 3-4 bin kelime ezberledim ve bu zamana kadar İngilizce kitap okumadım. Bundan sonra kelime exberi yapmayı sadece hikaye-roman kitaplardan ilerletmeyi düşünüyorum, sizce doğru mu olur bu yaptığım?
Kitap okuma kısmı doğrudur. Cok etkilidir.
istanbul - Handenur Üresin 10.04.2018
hocam bu get ve keep in cok fazla anlamı var nasıl mantıgıma oturtcagımı bilemedim. konumuzla alakasız ama ingilizce konuşmak isteyen öğrenci diyelim :)
istanbul - Handenur Üresin 04.04.2018
Hocam bir arkadaş tavsiye etti öyle açıp izlemeye başladım 9 video izledim 9undada farklı adam var sanki :) Ardarda izleyince bu kadar değişim ben şok :D
9 yıldır video çekimleri yapıyoruz. Farklı zamanlara ait oldukları için normaldir.
Ankara - Meltem genç 01.04.2018
Hocam emeğiniz için çok teşekkürler. Kendimi tahmin edemeyeceğim kadar iyi yerlere taşıdım. Bol bol kelime ezberledim ekstradan. Bu arada bi sorum var, modalların edilgen haliyle ilgili videolar ne zaman gelir? Sabırsızlıkla bekliyorum.
6. Seviyede gecmiş modalların edilgen halleri mevcuttur.
edirne - Hüseyin Yatkın 01.04.2018
Hocam İngiliz İngilizcesi ve Amerikan İngilizcesi arasında farklar diye videolar gelecek mi? Birçok insan Amerikan İngilizcesini daha çok seviyor, İngiliz İngilizcesi itici geliyor :)
Bunun uzerine internette yüzlerce video zaten mevcuttur.
Bursa - deniz seçkin 31.03.2018
Hocam be+to konusunda These pills are to be taken twice a day örneğini vermişsiniz talimatta. Be+to lu olmayan halinde must be ve have to be şeklinde yazmışsınız. Be nereden geldi, veya be söylemeden söylenirse yanlış mı oluyor? Durum cümlesi olmadığı halde be olması kafamı karıştırdı. Normalde modallarda kullanmamıştınız.
Bu sadece bir kaliptir. Mantik aramaya gerek yok. Be to ve have to ayni seydir.
Ankara - Tuanna oz 31.03.2018
2014de keşfettim yıllardır ingilizce diye okullarda boşuna çabaladık sayenizde çok şey ogrendim
İstanbul - felsefe sever 30.03.2018
hocam be+to konusunda kaderle ilgili olan cümlede "Russia was to attack Turkey later again, demişsiniz ve was to wouldun yerine kullanıldı demişsiniz. Would erdi-ardı anlamı yaratmıyor muydu? Burada ecek-acak mı?
Would kelimesinin sadece bir anlamı yoktur.
İstanbul - öğrenci 27.03.2018
Hocam olduğunu kelimesini googlede çevirince that şeklinde çeviriyor. Thatin kullanım alanlarıyla ilgili bir video yaparsanız uygun zamanınızda çok mutlu olurum. Emeğiniz için teşekkürler :)
UZaklar - Can Er 26.03.2018
Cok sagol have got ve have i mukemmel anlatisin icin.
İstanbul - Pınar salkım 25.03.2018
Hocam sizin sayenizde bayağı yol kat ettim, çok teşekkür ederim. Size bir sorum var, cevaplarsanız sevinirim. Ettirgen cümlelerde, örneğin "I have Ali wash my car" cümlesinde Ali yerine ona denseydi he, she ile mi kullanılacaktı yoksa him,her şeklinde mi olacaktı?
Him
İstanbul - Mustafa 21.03.2018
Hocam her şey için teşekkürler çok güzel emek vermişsiniz ve oldukça faydalı oluyor anlatımlarınız. Daha önce soran oldu mu veya siz paylaşım yaptınız mı bilmiyorum ama konuların başındaki konu başlığı ve içeriğini anlatan görselleri paylaşmanız mümkün mü? Her video için not tutuyorum, konuların anlatıldığı sayfaya sizin videoların başına koyduğunuz görselin çıktısını alıp koymak isterim belki daha da faydalı olur. Olmadı bilgisayardan ekran görüntüsü alıp da çıktı alabilirim ama bu çıktı biraz koyu olacaktır.
Merhaba. Elimde videolarin kapakları mevcurtur lakin websiteye aktarmam epey zaman alabilir. Videolari durdurup ekran fotoğrafını çekip cikti alabilirainiz simdilik.